Суші-паска, дубайська та снікерс: українці купили святкової випічки на мільйони
23 Квітня 10:14
У 2025 році ресторани та кафе по всій Україні реалізували 456 тисяч пасок на загальну суму 65 млн грн. Такі дані наводить українська компанія Poster, яка провела аналітичне опитування серед 3600 закладів громадського харчування, що пропонували великодню випічку у своєму меню, інформує «Комерсант Український».
Найвищий попит на паски спостерігався впродовж останнього тижня перед Великоднем, із піком продажів у п’ятницю, 18 квітня. Саме в цей день споживачі найактивніше купували святкову випічку, готуючись до святкування. Того дня ресторани продали понад 120 тисяч штук великодньої випічки. Зберігався попит також і у суботу. А от у Великдень українці придбали найменше великодніх кексів за увесь тиждень.

У дослідженні також зазначається, що найбільше купували класичні паски (42% від усього продажу). На другому місці за популярністю – сирна великодня випічка (15% від реалізованої випічки). Замовляли українці також паски з цукатами (14% від проданої продукції).
Водночас ресторатори продемонстрували високий рівень креативності, додаючи до меню нетипові варіації: “дубайську” паску з фініками та прянощами, паску з начинкою, що нагадує смак популярного батончика “Снікерс”, а також несподівані поєднання на кшталт суші-паски.

Цінова політика на паски в різних регіонах України варіювалася. У східних регіонах найдорожчі паски продавали в закладах прифронтової Донеччини — у середньому 185 грн за одиницю.
У західних областях найдорожче коштували паски у Волинській та Рівненській областях. Йдеться про 315 та 247 грн за великодній кекс відповідно.
У столиці середня ціна складала 169 грн. В інших областях спостерігалася широка варіативність вартості залежно від рівня конкуренції, логістики та концепції закладу.

Варто зазначити, що дані з Волинської, Рівненської та Житомирської областей були визнані нерепрезентативними через недостатню кількість опитаних закладів. Також у звіті відсутні дані по тимчасово окупованому Криму та частині Луганської області.
Результати дослідження свідчать про стабільний попит на традиційні святкові страви навіть в умовах війни та економічної нестабільності, а також про готовність бізнесу адаптуватися до нових викликів, оновлюючи асортимент та маркетингові підходи.
Компанія Poster, яка надала аналітику, спеціалізується на розробці програмних рішень для автоматизації бізнесів у сфері HoReCa. Її продукти включають POS-системи, аналітичні модулі, CRM-сервіси, QR-оплату та програмне РРО.
Читайте нас у Telegram: головні новини коротко