“АТБ” запускає четверту власну марку: що пропонують споживачам
7 Листопада 2024 11:55
Торгова мережа “АТБ-маркет” представила нову власну торговельну марку “День у День”, яка вже з’явилася на полицях магазинів по всій країні. Як повідомляє пресслужба компанії, цей бренд покликаний стати символом щоденної підтримки та турботи про споживачів, інформує «Комерсант Український» з посиланням на “Інтерфакс-Україна”.
Директор із маркетингу “АТБ-маркет” Олексій Юр’єв підкреслив, що назва “День у День” відображає щоденну взаємодію з клієнтами, адже продукція цієї марки розрахована на постійне використання.
“Для нас важливо, щоб бренд «День у День» асоціювався не лише з якістю та економією, а й викликав у людей відчуття щоденної турботи про себе та позитивні емоції”, – зазначив він.
Асортимент продукції під брендом “День у День” охоплює різноманітні категорії: серветки, мило, шампуні, чай, солодощі, кисломолочні продукти та інші товари щоденного вжитку.
Це вже четверта власна торгова марка “АТБ-маркет”, яка розширює можливості вибору для клієнтів.
У пресслужбі уточнили, що нова торгова марка займає середній сегмент у ціновій політиці “АТБ”, розмістившись між бюджетною “Розумний вибір” і середньо-преміальною “Своя лінія”.

Продукція преміум-сегменту представлена брендом “De Luxe Foods & Goods Selected”, що дозволяє клієнтам знайти товари на будь-який смак і бюджет.
Повідомляється, що власні торгові марки мережі “АТБ” уже складають близько третини загального асортименту магазинів. Виготовляються вони виключно за замовленням компанії та проходять суворі перевірки у власній лабораторії “АТБ”. Це гарантує відповідність високим стандартам якості та безпеки, а контроль якості здійснюється за всіма необхідними параметрами.
Довідка
Корпорація “АТБ” – об’єднання великих українських підприємств, що провадять діяльність у таких сферах бізнесу, як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво та продаж продуктів харчування, надання послуг у сфері спорту та відпочинку. На її підприємствах працює понад 70 тис. осіб.
За підсумками 2023-го “АТБ” сплатила 25,06 млрд грн податків і зборів. Незважаючи на негативні чинники, спричинені війною, цей показник на 4,62 млрд грн перевищив фінансові результати 2022 року (20,44 млрд. грн.).
Ритейлерська мережа корпорації станом на 15 липня 2024 року налічує 1228 магазинів проти 1316 магазинів у січні-2022.