«Бензиновим малолітражкам не вижити»: Volkswagen готує повний поворот до електрокарів у Європі
23 Грудня 22:25
Гендиректор бренду Volkswagen Томас Шефер заявив, що компактні автомобілі з бензиновими двигунами в Європі фактично не мають майбутнього. Посилення екологічних вимог ЄС робить розробку нових моделей у цьому сегменті економічно невигідною, тож компанія планує замінити їх електромобілями. Про це пише видання Auto Motor und Sport, передає «Комерсант Український».
Що заявив Volkswagen
В інтерв’ю виданню Auto Motor und Sport Томас Шефер пояснив, що сегмент малолітражних бензинових авто (B-клас) опинився під загрозою зникнення.
Причина — дедалі жорсткіші норми Євросоюзу щодо середніх викидів CO₂, яких автовиробники мають дотримуватися вже найближчими роками.
За словами Шефера, доведення бензинових моделей до відповідності цим стандартам потребує настільки великих інвестицій, що кінцева ціна авто стала б неконкурентною.
«Майбутнє цього сегмента — за електромобілями», — наголосив він.
Регуляторний тиск
Попри те що Європейська комісія обговорює можливість пом’якшення повної заборони продажу нових авто з двигунами внутрішнього згоряння після 2035 року, автовиробники все одно мають:
- скоротити викиди автопарку на 90% порівняно з рівнем 2021 року;
- виконати ще жорсткіші норми вже з 2030 року.
Це, за оцінками компаній, радикально змінює економіку бюджетних бензинових моделей.
Що буде з популярними моделями
- Volkswagen Polo у перспективі стане повністю електричним.
- Повернення бренду до А-сегмента з бензиновими моделями на кшталт up! чи Lupo не планується.
- Поточні бензинові версії Polo та T-Cross ще певний час випускатимуться паралельно з електричними, але конкретних дат їхнього зняття з виробництва не називають.
Ставка на доступні електромобілі
Volkswagen робить акцент на здешевленні електрокарів:
- Електричний Polo очікується вже наступного року зі стартовою ціною близько 25 000 євро.
- У 2027 році серійна версія концепту ID.Every1 має знизити вхідну ціну до приблизно 20 000 євро.
- Також готується електричний кросовер розміру Polo на базі концепту ID.Cross.
Усі нові моделі будуть створені на платформі MEB+, розробленій спеціально для електромобілів.
Volkswagen залишається найпопулярнішим автовиробником у Європі: за перші десять місяців 2025 року бренд продав понад 1 млн автомобілів у країнах ЄС.