Рекламний бум: доходи перевищать $1 трлн, а технологічні гіганти отримають більше половини

9 Грудня 2024 13:05

Рекламна індустрія у світі вперше сягне рекордного рівня доходів, перевищивши $1 трлн у 2024 році. Левову частку цих коштів, а саме понад половину, зароблять технологічні гіганти Google, Meta, ByteDance, Amazon та Alibaba. Про це йдеться у звіті медіаагентства GroupM, повідомляє «Комерсант Український» з посиланням на Financial Times.

GroupM прогнозує, що світові доходи від реклами у 2024 році зростуть на 9,5%, попри економічну нестабільність на ключових ринках, таких як США та Велика Британія. Очікується, що у 2025 році ринок розшириться ще на 7,7%. Основну частину цього зростання забезпечать провідні продавці цифрової реклами у США, тоді як традиційні маркетингові послуги, зокрема рекламні агентства, відіграватимуть менш значну роль.

Водночаспрогноз не враховує вплив політичної реклами у США, яку агентство не аналізувало через її значний вплив у виборчі роки. У 2024 році доходи від політичної реклами в США додадуть $15,1 млрд до загальної суми, що на третину більше, ніж у 2020 році, коли відбулися попередні президентські вибори.

Читайте нас у Telegram: головні новини коротко

Очікується, що частка цифрової реклами у світовому доході зросте до 73% у 2025 році, що становитиме приріст на 12,4%. Цей показник сягне 82%, якщо враховувати доходи від стримінгових платформ, цифрових газет і журналів.

Традиційні канали, такі як телебачення, друковані ЗМІ та радіо, продовжують втрачати позиції. Зокрема, доходи від друкованої реклами у 2024 році знизяться на 4,5%, а у 2025 році – ще на 3%. Аудіореклама залишиться стабільною, а телевізійний сегмент, за прогнозами, збільшиться лише на 2,4% до 2029 року.

У Китаї прогнозується значне зростання рекламних доходів — на 13,5%, що досягне $204,5 млрд у 2024 році. У Великій Британії приріст у 2024 році оцінюється у 8,3%.

Таким чином, світова рекламна галузь стрімко змінюється, підтверджуючи домінування цифрових технологій, які витісняють традиційні формати.

Читайте нас у Telegram: головні новини коротко

Остафійчук Ярослав
Редактор

Читають зараз