Фанатам Apple на замітку: ціни на останні моделі iPhone у Китаї знижено. Все через конкурентів
2 Січня 17:14
Apple пропонує рідкісні знижки до 500 юанів ($68,50) на свої останні моделі iPhone у Китаї, оскільки американський технологічний гігант намагається захистити свою частку ринку від зростаючої конкуренції з боку внутрішніх конкурентів, таких як Huawei. Про це пише Reuters, інформує «Комерсант Український».
Як повідомляється, чотириденна акція, яка триватиме з 4 по 7 січня, поширюється на кілька моделей iPhone, які купуються за допомогою певних методів оплати.
Флагманський iPhone 16 Pro зі стартовою ціною 7999 юанів та iPhone 16 Pro Max зі стартовою ціною 9999 юанів отримають найвищу знижку в 500 юанів. iPhone 16 і iPhone 16 Plus отримають знижку на 400 юанів. Акція Apple також включає знижки від 200 до 300 юанів на старі моделі iPhone, а також інші категорії товарів, такі як ноутбуки MacBook і планшети iPad. Щоб мати право на знижки, клієнти повинні використовувати визначені методи оплати, зокрема WeChat Pay або Alipay.

Що змушує Apple боротись за покупця
Компанію Apple запропонувати знижки змусило те, що місцеві споживачі не дуже поспішають витрачати кошти на тлі уповільнення економіки Китаю та дефляційного тиску, коли споживча інфляція в країні досягла п’ятимісячного мінімуму в листопаді.
До того ж, Apple намагається боротись зі зменшенням частки ринку в Китаї, найбільшому у світі ринку смартфонів, де місцеві виробники загострили конкуренцію. Особливо сильним конкурентом виявилася компанія Huawei. Вона знизила ціни на різноманітні пристрої високого класу, включаючи мобільні телефони, до 3000 юанів (411 доларів США) на одній із провідних платформ електронної комерції Китаю. Як повідомлялось в дописі на офіційному акаунті компанії в соціальній мережі Weibo в рамках акції JD.com «Super Brand Day», яка тривала з суботнього вечора до опівночі неділі, компанія Huawei пропонувала знижки на свої смартфони, навушники, годинники та планшети.

Конкуренція на китайському ринку загострюється
У другому кварталі 2024 року Apple ненадовго випала з п’ятірки провідних постачальників смартфонів Китаю, перш ніж відновитися в третьому кварталі. За даними дослідницької компанії IDC, продажі смартфонів американської компанії в Китаї впали на 0,3% протягом третього кварталу порівняно з роком раніше, тоді як продажі Huawei зросли на 42%.
За підсумками третього кварталу Apple посіла друге місце з часткою ринку в 15,6%, хоча й знизила показники на 0,5 відсоткових пунктів у порівнянні з минулим роком. Натомість Huawei посіла третє місце з 15,3%, набравши 4,2 відсоткових пункти.
Vivo, який в основному продає бюджетні телефони, був провідним постачальником з часткою ринку 18,6%.
Суперництво між Apple та Huawei загострилось після поверненням Huawei минулого року в преміум-сегмент із серією Mate 60, що містить, на думку аналітиків, чіп внутрішнього виробництва. І ще більше китайський технологічний гігант потіснив Apple після виходу на ринок зі своєю останньою моделлю Pura 70.
Також варто зазначити, що Apple зіткнулася з додатковими труднощами в Китаї, включаючи обмеження на використання iPhone деякими урядовими установами.

Є думка, що iPhone 16 Pro уже “застарів”
Компанія Vivo недавно представила для китайського ринку флагманський смартфон Vivo X200 Pro. І наразі, як стверджувало ще у жовтні видання GSMArena, це найпотужніший Android-пристрій у світі – у бенчмарку AnTuTu новинка набирає понад 3 млн балів. Для порівняння, iPhone 16 Pro Max в аналогічних тестах AnTuTu набирає 1,95 млн.