GREEN DAY PREMIUM BRAND: В компанії заявили про еволюцію бренду
19 Грудня 2024 14:03
Відомий своєю безкомпромісною якістю горілчаний преміум бренд GreenDay презентував свої новинки – GreenDay Evolution Цитрус та GreenDay Evolution Солона Карамель, йдеться в релізі* компанії, інформує Комерсант український .
Сучасні тренди в міцному алкоголі продовжують розвиток його смакового сегмента.
Великі міжнародні бренди продовжують розширювати свої лінійки найекзотичнішими фруктовими, і не тільки, позиціями.
А що ж Україна.
«Прийнято вважати, що на нашому ринку популярністю користується тільки біла класична горілка. Дійсно, до недавнього часу так і було. Але дивлячись на полиці сучасних алкогольних магазинів в Україні, ми не можемо не помітити, як збільшується представленість смакової горілки, як зростає попит на неї. Це засвідчують і авторитетні українські сомельє. Традиційне споживання звісно залишається, але молоде покоління шукає нове і GreenDay , як сильний український виробник, що активно займається інноваціями та своїм розвитком, дає споживачеві абсолютно нові смаки» – каже засновник компанії АВ ТД, якій належить бренд, Черток Ф.Б
Цитрусові горілки популярні у світі, та здаються досить простими за рецептурою, але жоден з великих українських брендів не пропонує його на українському ринку. Після багаторазових дегустацій з міжнародними горілчаними брендами GreenDay зробив «справжній бестеллер, який однозначно виграє у світових горілок зі схожими смаками», кажуть в компанії і додають, що «поєднання лимона й апельсина м’яке і збалансоване, не набиває оскомин».
«GreenDay Цитрус гарний і для аперетива, і для дигестива, ідеальний для коктейлів або просто з льодом.
Солона карамель задає тренди в різних харчових категоріях. Особливо ми любимо шоколад і десерти з нею. Міцний алкоголь не так тісно пов’язаний із модними солодощами. Зробити такий смак непросто. ГрінДей орієнтувався на однойменні продукти світових брендів, тому що вони дуже популярні. Результат – GreenDay Солона Карамель, без перебільшення, вийшов ще кращий. Молочна солона карамель ще ніколи так добре не накладалася на горілчану основу. Можна пишатися таким сучасним українським міцним напоєм. Просто з льодом або у коктейлі, чи як дигестив – це справжнісінький прекрасний горілчаний десерт», – йдится в релізі.
Довідка від компанії:
Горілчаний Преміум Бренд GreenDaу створений у 2012 році з високою метою: дати споживачам міцний напій високої природної чистоти, який можна пити, не боячись наслідків та який пропагує особисту свободу кожного.
«GREENDAY – РАНОК БУДЕ ДОБРИМ»
*Матеріал публікується в рамках інформаційного партнерства