Клієнти “Нової пошти” стали жертвами шахраїв: що порадили людям
25 Грудня 2024 21:45
Кіберзлочинці розіслали українцям повідомлення від імені “Нової пошти” про наявність у них заборгованості перед компанією. Про це повідомляє «Комерсант Український» із посиланням на пресслужбу компанії.
“Сьогодні вранці кіберзлочинці розіслали українцям фейкові повідомлення про нібито заборгованість перед “Новою поштою”. Звертаємо вашу увагу: ці листи не мають жодного відношення до “Нової пошти”, – йдеться у повідомленні компанії.
Поштовий оператор пояснив, що зловмисники використовують довіру до відомих брендів і маніпулюють чутливою інформацією — у цьому випадку заявляють про борг.
“Підрозділ кібербезпеки компанії вже працює над блокуванням мережі серверів, з яких відбуваються розсилки”, – запевнили у пресслужбі компанії.
Також у “НП” українцям нагадали основні правила кібербезпеки:
1.Перевіряти адресу відправника. Оригінальні листи від “Нової пошти” приходять тільки з офіційних доменів. Звертати увагу на підозрілі зміни в написанні.
2.Не відкривати листи від незнайомих відправників і не переходити за посиланнями.
3.Якщо людина відкрила лист або вкладення, потрібно негайно змінити паролі на особистих акаунтах та перевірити, чи немає інших активних сесій. Якщо виявилася підозріла активність, необхідно завершити всі невідомі сесії через налаштування безпеки особистих акаунтів.
4.Увімкнути двофакторну аутентифікацію для електронної пошти, щоб захистити акаунт від несанкціонованого доступу.
5.Якщо людина отримала фейковий лист від “НП”, треба перемістити його до категорії “Спам” та видалити. Це допоможе зменшити ризик повторної розсилки та захистить інших користувачів.
