Контент в ціні: у Facebook заохочують заробляти і пояснюють, як це зробити

17 Березня 12:49

Компанія Meta розвиває свою програму монетизації для творців контенту на платформі Facebook. Відтепер учасники програми Content Monetization можуть отримувати дохід від переглядів їхніх Stories. Про це з посиланням на сайт Meta повідомляє видання AIN, інформує «Комерсант Український».

Зазначається, що ця функція доступна в усьому світі, Творці, які ще не є учасниками програми монетизації контенту, можуть подати заявку на участь на офіційному сайті Meta.

Прибуток дописувачів залежатиме від ефективності контенту. Окрім того, для монетизації Stories мають бути публічні.

Нова опція дозволяє:

– заробляти на вже створеному контенті, публікуючи фрагменти відео чи роликів у своїх історіях;

– заробляти, розповідаючи про цікаві моменти повсякденного життя.

У Meta поділились найкращими практиками монетизації

Для монетизації в компанії радять кілька способів оптимізації контенту:

– Доцільно експериментувати з різними форматами вмісту: можна заробляти гроші на відео, фотографіях, історіях і текстових публікаціях. Варто спробувати різні формати, щоб побачити, що резонує з аудиторією та сприяє прибутку.

– Важливо створювати оригінальний контент: найбільше поширення отримують дописи, зняті або створені особисто. Саме оригінальний контент демонструє унікальну точку зору, яка цінується у Facebook.

– Варто також зосередитись на залученні аудиторії: контент, який заохочує взаємодію, наприклад реакцію, коментарі та поширення, є зазвичай більш ефективним.

Чим пояснюється така комерційна пропозиція компанії  

Ця ініціатива є частиною стратегії Meta щодо залучення творців контенту до активнішого використання Facebook, зокрема у конкуренції з Instagram та іншими платформами.

У січні компанія запустила програму бонусів, у межах якої пропонувала до $5000 творцям, які мають присутність в інших соціальних мережах, за публікацію певної кількості фото- та відеоконтенту в Instagram і Facebook.

Запуск нової програми монетизації також відбувається на тлі невизначеності щодо майбутнього TikTok у США.

Раніше з цих же мотивів Instagram почав розглядати можливість запуску своєї функції коротких відео Reels як окремого застосунку.

У Meta недавно з’явилась нова мета: більше свободи слова і менше тематичних обмежень

Компанія Meta вирішила відмовитись від фактчекерів у Facebook та Instagram і замість цього покладатись на користувачів, які повідомлятимуть про фейки та інформацію, що вводить в оману.

Як пояснив тоді Генеральний директор Meta Марк Цукерберг, програму перевірки фактів за допомогою незалежних третіх сторін Meta припинить, починаючи зі Сполучених Штатів Америки.

Наскільки активно в Україні користуються Facebook

Дані, оприлюднені в рекламних ресурсах Meta, свідчать, що на початку 2025 року Facebook в Україні мав 13,9 млн користувачів.

Як зазначається у звіті «Digital 2025: Ukraine» від DataReportal, цифри, опубліковані у власних інструментах Meta, показують, що потенційне охоплення реклами Facebook в Україні зросло на 50,0 тисячі (плюс 0,4 відсотка) з січня 2024 року по січень 2025 року.

Дані компанії також свідчать про те, що на початок 2025 року Facebook в Україні користувалися 43,8% дорослих віком від 18 років .

Також станом на початок 2025 року 59,9% рекламної аудиторії Facebook в Україні складали жінки, а 40,1% – чоловіки.

Василевич Сергій
Редактор

Читають зараз