Meta і PlayCity заблокували 7 блогерів за рекламу онлайн-казино

7 Серпня 01:10

Державне агенство PlayCity та американська компанія Meta заблокували 7 Instagram-аккаунтів за рекламу казино. Про це повідомляє «Комерсант Український» з посиланням на Мінцифри.

Зазначається, що блогери систематично просували онлайн-казино через Stories: публікували відео з виграшами й залишали активні посилання на сайти.

“Це порушення закону, за яке разом з Meta заблокували акаунти, – зазначили у міністерстві.

Також там нагадали, що рекламувати азартні ігри в Україні можна лише за чіткими правилами:

  • реклама можлива лише на вичерпному переліку рекламних майданчиків, зокрема у нічному ефірі телебачення, на сайтах і в застосунках організаторів азартних ігор, у спеціалізованих виданнях для повнолітньої аудиторії тощо;
  • контент має бути позначений як 21+;
  • рекламувати можна лише легальні ліцензовані бренди;
  • заборонено показувати неповнолітніх, військових, волонтерів, медиків, бонуси, заклики до гри, обіцянки легкого заробітку, приховану рекламу брендів та відомих людей, крім спортсменів;
  • мінімум 15% повідомлення має містити попередження про ігрову залежність.

Також закликають, якщо користувачі помітили підозрілу рекламу казино, надсилати скриншоти та посилання сюди на електронну адресу [email protected].

Що сталося раніше

25 липня агентство PlayCity повідомило про застосування штрафних санкцій до «Труха Україна» за нібито систематичну рекламу азартних ігор з порушенням українського законодавства.

За даними регулятора, серед виявлених порушень:

  • відсутність реєстрації в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа;
  • використання маніпулятивних фраз, що можуть вводити в оману, наприклад: «виграла 2100 грн зі 100», «підписник забрав 17 000»;
  • відсутність попереджень про ризики лудоманії;
  • реклама без договорів із ліцензованими організаторами.

Нагадаємо, у лютому 2025 року уряд передав Міністерству цифрової трансформації функцію формування державної політики у сфері азартних ігор і лотерей. За її реалізацію відповідає новостворене агентство PlayCity, яке серед пріоритетів вказує цифровізацію процесу видачі ліцензій, виведення грального ринку з тіні та контроль за дотриманням правил.

Читайте нас у Telegram: головні новини коротко

Дзвенислава Карплюк
Редактор

Читають зараз