Netpeak передає 1,5 млн гривень прибутку від Telegram Ads на підтримку Superhumans

10 Квітня 14:33

Група диджитал-агентств Netpeak вдруге спрямувала прибуток від реселерства Telegram Ads до фонду Superhumans. Цього разу компанія перерахувала 1,5 мільйона гривень, з яких 1 мільйон — на облаштування сучасної палати, а 500 тисяч — на реконструктивну хірургію для постраждалих від війни, повідомляє «Комерсант Український»

Технології, що змінюють життя

Superhumans — центр воєнної травми, що надає високоякісну допомогу військовим та цивільним українцям, які постраждали внаслідок війни. Щодня в його стаціонарі перебувають понад 70 пацієнтів, які проходять складні етапи підготовки та реабілітації після хірургічних операцій. Завдяки Netpeak у центрі з’явиться ще одна сучасна палата, що відповідає найвищим стандартам безбар’єрності.

Кожне приміщення Superhumans обладнане технологічними ліжками, системами подачі кисню, кондиціонерами, доступними санітарними кімнатами та всім необхідним для комфортного відновлення пацієнтів.

Бізнес із соціальним фокусом

«Ми працюємо з сучасними технологіями рекламі, допомагаючи бізнесам масштабуватись, але водночас для нас важливо масштабувати й соціальний вплив. Бізнес має бути не лише про прибуток, а й про підтримку тих, хто виборює для нас майбутнє. Тому рішення передавати весь прибуток від реселерства Telegram Ads до Superhumans — це наш усвідомлений підхід», — коментує Дмитро Скляр, CEO Netpeak Agencies Group.

Netpeak продовжує розвивати бізнес-модель, у якій експертиза поєднується із соціальною відповідальністю. Інвестуючи прибуток від Telegram Ads у відновлення українців, компанія підтверджує, що технології та відповідальність можуть і повинні працювати разом, формуючи майбутнє не лише ринку, а й суспільства.

Довідка:

На початку 2024 року український бізнес отримав нові можливості для просування завдяки запуску Telegram Ads. Netpeak став першим офіційним реселером цієї платформи в Україні, відкривши безпечний та ефективний рекламний майданчик для брендів.

В рамках співпраці компанія передала перший донат у розмірі 1,36 мільйона гривень.

Загальна сума донатів від початку реселерства складає 2,86 мільйона гривень.

Дзвенислава Карплюк
Редактор

Читають зараз