PlayCity заблокувала ще 22 блогерів в Instagram за рекламу казино
8 Вересня 22:47
PlayCity разом із Meta заблокували 22 Instagram-акаунти через поширення незаконної реклами азартних ігор. Про це повідомляється у Telegram-каналі Мінцифри, інформує «Комерсант Український»
“Серед них — акаунти відомих блогерів Колі Заліпухи та Олі Фільової. Вони закликали підписників грати, показували свої «легкі виграші», хоча деякі з них не були зареєстровані як гравці в казино. Ці історії — вигаданий сюжет, щоби просувати азартні ігри”, – йдеться в повідомленні.
Зазначається, що загальна аудиторія заблокованих сторінок перевищила 2,8 млн користувачів. Порушників вдалося виявити завдяки спостереженню PlayCity та зверненням громадян України.
“Маніпулятивна реклама азартних ігор – порушення закону. Агентство PlayCity має пріоритет – створити безпечне середовище для учасників азартних ігор”, – наголосили в агентстві.
Як раніше повідомляв «Комерсант Український» рекламувати азартні ігри в Україні можна лише за чіткими правилами:
- реклама можлива лише на вичерпному переліку рекламних майданчиків, зокрема у нічному ефірі телебачення, на сайтах і в застосунках організаторів азартних ігор, у спеціалізованих виданнях для повнолітньої аудиторії тощо;
- контент має бути позначений як 21+;
- рекламувати можна лише легальні ліцензовані бренди;
- заборонено показувати неповнолітніх, військових, волонтерів, медиків, бонуси, заклики до гри, обіцянки легкого заробітку, приховану рекламу брендів та відомих людей, крім спортсменів;
- мінімум 15% повідомлення має містити попередження про ігрову залежність.
Також закликають, якщо користувачі помітили підозрілу рекламу казино, надсилати скриншоти та посилання сюди на електронну адресу [email protected].
Що сталося раніше
25 липня агентство PlayCity повідомило про застосування штрафних санкцій до «Труха Україна» за нібито систематичну рекламу азартних ігор з порушенням українського законодавства.
За даними регулятора, серед виявлених порушень:
- відсутність реєстрації в Реєстрі суб’єктів у сфері медіа;
- використання маніпулятивних фраз, що можуть вводити в оману, наприклад: «виграла 2100 грн зі 100», «підписник забрав 17 000»;
- відсутність попереджень про ризики лудоманії;
- реклама без договорів із ліцензованими організаторами.
Нагадаємо, у лютому 2025 року уряд передав Міністерству цифрової трансформації функцію формування державної політики у сфері азартних ігор і лотерей. За її реалізацію відповідає новостворене агентство PlayCity, яке серед пріоритетів вказує цифровізацію процесу видачі ліцензій, виведення грального ринку з тіні та контроль за дотриманням правил.
Читайте нас у Telegram: головні новини коротко