Плюс 3 мільярди власних інвестицій і зарплати на 24% вищі за середні: Красавцев розповів, як Буковель створює нову економіку Карпат
13 Жовтня 18:04
Понад 3 мільярди гривень власних інвестицій, міжнародні сертифікати сталості, програми для ветеранів та дітей, нові робочі місця і ставка на екологічність — Буковель перетворюється на справжній магніт для інвесторів. Про те, як курорт формує нову філософію сталого розвитку, розповів керівник Офісу сталого розвитку Bukovel Богдан Красавцев під час бізнес-дискусії “Буковель як магніт інвестицій: чи не рушив уже останній потяг?”, організованої «Комерсант Український».
Інвестиції, безпека, доступність
З початку повномасштабного вторгнення у розбудову курорту група компаній Буковель вже інвестували понад 3 мільярди гривень.
Також аквапарк “Мавка” — новий все сезонний магніт курорту, став першим реалізованим кейсом спільного з державою проєкту “Інвестняня”. Завдяки йому створено 130 робочих місць замість запланованих 50, а зарплати (зокрема, в Аквапарку) на 24 % вищі за середні по регіону.
Відповідно до зобов’язань у рамках програми “Інвестняня” для аквапарку “Мавка” ми мали створити не менше 50 робочих місць. Ми реально створили 130. Наступний критерій: заробітна плата мала бути на 15 % вища за середню в регіоні. Ми маємо на 24 % вище. Також це проєкт з соціальним змістом: оздоровлення, велнес, повільний туризм, — Богдан Красавцев
Крім програми відновлення для військових, підтримуються програми для ветеранів. Вже другий рік поспіль Буковель є генеральним партнером національного відбору до міжнародних змагань – Strong Spirits Games серед ветеранів, каже Красавцев.
Щороку понад 3500 дітей відпочивають у таборі “Артек Буковель”, а сам курорт залишається однією з найбезпечніших і стабільних локацій України.
Читайте також: У Bukovel відкрили аквапарк за мотивами популярного мультфільму (фото, відео)
ESG та “Зелений ключ”: 12 готелів Буковеля отримали сертифікати сталості
Буковель робить ставку на сталий розвиток і екологічність — не лише як тренд, а як частину стратегії інвестиційної привабливості.
Турист сьогодні обирає надійність. У Євросоюзі багато людей дивляться, чи має готель сертифікат сталості. У нас уже 12 об’єктів гостинності мають сертифікат “Зелений ключ”» за енергетичний менеджмент, за енергоефективність, за те, що вони рухаються далі, — зазначає Красавцев.
Готелі встановлюють сонячні панелі, збирають дощову воду, запроваджують енергоменеджмент, а персонал проходить навчання з культури сортування сміття. Запущено нову програму “Буковель сортує”, яка працює у партнерстві з компанією з Надвірної, що переробляє пластик, скло та папір.
Буковель поступово отримує міжнародні сертифікати якості. Озеро Молодості — безплатна локація для відпочинку — цьогоріч отримало сертифікат “Блакитний прапор”, що підтверджує чистоту води. А до 2027 року в планах отримати престижний міжнародний сертифікат «Green Destinations».
Ми дивимося у майбутнє. Буковель — це вже не просто бренд, це філософія сталості, екології та відповідальності. Ми створюємо простір, який працює для всіх — і для людей, і для природи, — підсумовує Богдан Красавцев.
Отже, за словами Красавцева, Буковель упевнено формує нову модель туризму — соціально відповідальну, екологічну й інвестиційно привабливу.
Мільярди гривень вкладень, міжнародні сертифікати, програми для ветеранів і дітей, культурні та екологічні ініціативи — усе це перетворює карпатський курорт на “точку сили” для країни.
Буковель стає не просто курортом, а національним прикладом сталого розвитку в дії.
Читайте нас в Telegram: важливі теми – без цензури