Політичні амбіції Маска коштували Tesla понад 1 млн проданих авто
29 Жовтня 06:53
Національне бюро економічних досліджень при Єльському університеті (США) оприлюднило дані, які показують: втручання Ілона Маска у політику та придбання соцмережі Twitter (нині X) негативно вплинули на продажі Tesla. Про це повідлмляє «Комерсант Український» з посиланням на CNN.
Аналітики змоделювали, якими були б продажі електрокарів бренду, якби Маск у 2022 році не придбав соціальну мережу Twitter, після чого розпочалося його активне втручання у політичне і суспільне життя Сполучених Штатів та інших держав.
Виявилося, що за період з жовтня 2022-го до квітня 2025-го року продажі Tesla могли б бути вищими на 67-83%. Це означає, що виробник не реалізував від 1 мільйона до 1,26 мільйона автівок, які могли б отримати нових власників за умови політичної нейтральності Маска.
Головна причина – портрет середньостатистичного покупця Tesla. Це свідомий потреби у піклуванні про навколишнє середовище прихильник Демократичної партії, тобто повна протилежність правих республіканців, з якими Маск працював в уряді Дональда Трампа.
Чи змінюється ситуація зараз?
Tesla почала зміщувати акцент з особистості Маска на технології:
- Роботаксі
- Автопілот
- Гуманоїдні роботи
Голова ради директорів Tesla Робін Денголм заявила, що суспільне сприйняття Маска як політика “поступово зменшується”, але дослідники попереджають: ефект репутаційного удару вже завдав шкоди, і його нейтралізація може зайняти роки.