Посилки без черг: “Укрпошта” відкриває “Експрес-вікна”
8 Вересня 11:36 
                                                                    “Укрпошта” запровадила новий сервіс для клієнтів – “Експрес-вікна”, які дозволяють швидко отримувати та відправляти посилки без зайвого очікування. Пілотний проєкт стартував у понад 1500 міських відділеннях по всій Україні. Про це повідомив генеральний директор “Укрпошти” Ігор Смілянський, інформує «Комерсант Український»
Смілянський пояснив, що нововведення має на меті розділити потоки клієнтів і зменшити черги.
“Цей день настав – Укрпошта розводить по різних “кутах рингу” (насправді – по окремих вікнах) різні категорії клієнтів: отримувачів посилок (серед яких багато молоді та хіпстерів) і клієнтів поважного віку”, – зазначив Смілянський.
За його словами, нові “Експрес-вікна” будуть позначені чорно-жовтим кольором і дозволять швидко:
- отримати чи надіслати посилку;
- одержати лист;
- отримати післяплату.
“Після впровадження нової системи керування посилками отримання посилки займає всього 30–45 секунд. Тож тепер швидко й зручно! А щоб і надсилати було так само зручно, відтепер пакети для відправлення посилок безкоштовні в усіх відділеннях Укрпошти”, – повідомив керівник компанії.
Всі інші послуги, такі як пенсії, платежі та відправка листів, надаватимуться у звичайних універсальних вікнах.
Смілянський підкреслив, що ідея виникла після детального аналізу природи черг:
“Іноді це справді довга процедура, наприклад, коли приходять юрособи чи нотаріуси, щоб надіслати багато листів. Інколи до нас навідуються й ті, кому просто хочеться поспілкуватися: бабуся може під час отримання пенсії обговорити важливі справи, передати показники лічильника тощо”, – пояснив він.
“Укрпошта” прагне створити комфортні умови для різних категорій клієнтів:
“Ми розуміємо: кожен має свій стиль життя. Для когось візит до відділення – це можливість поспілкуватися зі світом, а для когось, навпаки, спілкування є зайвою витратою часу. Тепер ми створили комфортні умови для обох світів”, – додав Смілянський.
Пілотний проєкт вже працює, і компанія закликає клієнтів ділитися враженнями.
 
                                 
                                 
                                 
                                 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                    