Посилки без черг: “Укрпошта” відкриває “Експрес-вікна”

8 Вересня 11:36

“Укрпошта” запровадила новий сервіс для клієнтів – “Експрес-вікна”, які дозволяють швидко отримувати та відправляти посилки без зайвого очікування. Пілотний проєкт стартував у понад 1500 міських відділеннях по всій Україні. Про це повідомив генеральний директор “Укрпошти” Ігор Смілянський, інформує «Комерсант Український»

Смілянський пояснив, що нововведення має на меті розділити потоки клієнтів і зменшити черги.

“Цей день настав – Укрпошта розводить по різних “кутах рингу” (насправді – по окремих вікнах) різні категорії клієнтів: отримувачів посилок (серед яких багато молоді та хіпстерів) і клієнтів поважного віку”, – зазначив Смілянський.

За його словами, нові “Експрес-вікна” будуть позначені чорно-жовтим кольором і дозволять швидко:

  • отримати чи надіслати посилку;
  • одержати лист;
  • отримати післяплату.

“Після впровадження нової системи керування посилками отримання посилки займає всього 30–45 секунд. Тож тепер швидко й зручно! А щоб і надсилати було так само зручно, відтепер пакети для відправлення посилок безкоштовні в усіх відділеннях Укрпошти”, – повідомив керівник компанії.

Всі інші послуги, такі як пенсії, платежі та відправка листів, надаватимуться у звичайних універсальних вікнах.

Смілянський підкреслив, що ідея виникла після детального аналізу природи черг:

“Іноді це справді довга процедура, наприклад, коли приходять юрособи чи нотаріуси, щоб надіслати багато листів. Інколи до нас навідуються й ті, кому просто хочеться поспілкуватися: бабуся може під час отримання пенсії обговорити важливі справи, передати показники лічильника тощо”, – пояснив він.

“Укрпошта” прагне створити комфортні умови для різних категорій клієнтів:

“Ми розуміємо: кожен має свій стиль життя. Для когось візит до відділення – це можливість поспілкуватися зі світом, а для когось, навпаки, спілкування є зайвою витратою часу. Тепер ми створили комфортні умови для обох світів”, – додав Смілянський.

Пілотний проєкт вже працює, і компанія закликає клієнтів ділитися враженнями.

Дзвенислава Карплюк
Редактор

Читають зараз