Працівники держустанов матимуть доступ до інтернет-послуг за будь-яких обставин
24 Лютого 10:56
Уряд затвердив чіткі технічні вимоги, які держустанови зазначатимуть при тендерних закупівлях інтернет-послуг у провайдерів. Про це повідомили у Міністерстві цифрової трансформації, інформує «Комерсант Український».
Як повідомляється, держустанови звернулися до Мінцифри з проханням визначити мінімальні вимоги закупівлі послуг інтернет-провайдерів через тендер і уряд вже ухвалив нові правила.
Відтепер для закупівлі інтернет-послуг державні органи мають прописувати чіткі вимоги щодо швидкості, стабільності та моніторингу. Це має посприяти тому, аби робота в державних установах не зупинялася навіть під час знеструмлень.
«Кожен ЦНАП, лікарня та будь-який комунальний заклад має забезпечувати працівників і відвідувачів безперебійним доступом до інтернету під час блекаутів», – наголосили у міністерстві.
Що змінюється з ухваленням нових правил
Швидкість інтернету залежатиме від кількості працівників і відвідувачів:
– до 20 користувачів – не менш ніж 100 Мбіт/с,
– 20–100 користувачів – 500 Мбіт/с,
– понад 100 користувачів – 1 Гбіт/с.
Установи зі 100+ людьми мають підписувати контракт з двома провайдерами, щоб мати резервне під’єднання до інтернету на екстрені випадки.
У кожному закладі розгортатимуть відкриті Wi-Fi зони в місцях очікування та обслуговування громадян. Так українці зможуть користуватися стабільним інтернетом, якщо він зникне удома.
Тендери з новими умовами держустанови укладатимуть після завершення поточних угод із провайдерами.
Дія віднедавна допомагає долати проблеми зі зв’язком
У застосунку можна інформувати про відсутність зв’язку та мобільного інтернету. Про це наприкінці січні повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
«Якщо у вас довго вантажаться сторінки, не йде дзвінок або не відкривається TikTok – повідомляйте про це в Дії. Послугу знайдете одразу на головному екрані застосунку», – зазначив посадовець.
За його словами, повідомити про відсутній звʼязок у Дії дуже просто: потрібно зайти у «Відсутній звʼязок» на головному екрані Дії, надати одноразовий доступ до геолокації та змалювати ситуацію.
«Для того, аби відправити заявку, якщо інтернету немає, потрібно заздалегідь завантажити Мапу незламності, і далі, якщо у вас зникне інтернет, залишайте заяву в Дії, вона автоматично відправиться, коли повернеться звʼязок», – пояснив Михайло Федоров.
Він також повідомив, що заяву отримає Національна комісія, яка здійснює регулювання зв’язку, і дізнавшись про місця, де все ще є проблеми з інтернетом та звʼязком, спільно з операторами почне виправляти ситуацію.