ШІ у комунікаціях бізнесу та PR: анонсуємо учасників Дискусійної панелі III — “DeepFake та ШІ в епоху війни: “правила гри” для журналістів”

17 Квітня 15:22
АНОНС

Захід від видання Комерсант український «Комерсант Український» на тему “ШІ у комунікаціях бізнесу та PR” відбудеться у Києві 23 квітня о 14.00 у  IQ Business Center. 

Презентуємо учасників Дискусійної панелі III: “DeepFake та ШІ в епоху війни: “правила гри” для журналістів

  • Оксана Щербак – Головний редактор «Комерсант український
  • Світлана Шереметьєва-Турчин – Заступник генерального директора РБК-Україна
  • Микола Підвезяний – Головний редактор “Главкома”
  • Микола Корчага – Виконавчий продюсер медіа-холдингу “Апостроф”
  • Олександр Краковецький – ШІ ентузіаст, автор книги “ChatGPT, DALL·E, Midjourney: Як генеративний штучний інтелект змінює світ”


Штучний інтелект стрімко розвивається та змінює правила гри. Алгоритми вже пишуть тексти, створюють візуали, аналізують аудиторії — і поки одні захоплено експериментують, інші намагаються передбачити наслідки та вже констатують наявність прихованих загроз.

Про те, як бізнес сьогодні вже використовує ШІ у своїх комунікаціях, чому нейромережу не варто ігнорувати креативним індустріям та як за допомогою ШІ нами вже маніпулюють в умовах війни. Всі ці аспекти розкриватимуть спікери трьох панелей заходу:

Панель I: Комунікації в епоху ШІ: “кейси” бізнесу

Розбір реальних кейсів від компаній, які вже впровадили AI-рішення у PR, маркетинг і комунікації. Що працює, за яких умов і чи варто покладатися на поради ШІ у кризових комунікаціях?

Панель II: Чи загрожує ШІ креативній індустрії?

Чи може генеративний AI замінити творчі команди? Чи треба бути чесними з аудиторією, яка споживає ШІ-контент в межах піар-кампанії? Чи зростає запит бізнесу на ШІ- інструменти в піарі? Та як, врешті, конкурувати ідеями у сфері PR в епоху ШІ? Розмова та досвід креаторів і піарників.

Панель III: DeepFake та ШІ в епоху війни: “правила гри” для журналістів

Як медіа, бренди та бізнес працюють з інформацією та новинами, коли реальність легко зімітувати? Хто та як використовує ШІ в умовах війни та як убезпечити редакції від співучасті у DeepFake. Про нові правила та стандарти говоритимуть експерти, медійники, журналісти.


Презентація спікерів Панелей I та II згодом на сайті «Комерсант Український».

Запрошуємо всіх бажаючих до участі у заході.


Придбати квитки можна за посиланням ТУТ


Партнери заходу:

Природна мінеральна вода “Моршинська“, IQ Business Center, один з найбільших постачальників хліба та хлібобулочних виробів на ринок України – компанія “Київхліб”.

Медіапартнери заходу:

Інтернет-видання АпострофDelo.uaMMR – Marketing Media Review, Depo.ua, DSNews.

Віра Захарова
Редактор

Читають зараз