Скандал у Києві: ПриватБанк почав перевірку через відмову ветерану без рук і ніг

18 Грудня 08:45

ПриватБанк розпочав внутрішню перевірку після інциденту у київському відділенні, де ветерану війни з високими ампутаціями всіх кінцівок не змогли належним чином надати банківську послугу з відновлення платіжної картки. Про це повідомила пресслужба фінансової установи, інформує «Комерсант Український»

Що сталося у відділенні

Про інцидент публічно розповіла керівниця патронатної служби «Янголи» Олена Толкачова. За її словами, випадок стався у відділенні ПриватБанку на проспекті Берестейському, 27-А.

Медичний куратор служби привіз до банку 20-річного ветерана, який пішов на війну у 18 років і отримав важкі поранення в районі Ізюмського на Харківщині. Внаслідок бойових дій він втратив усі кінцівки.

У відділенні мали відновити банківську картку, на яку мають надійти державні виплати. Попередній телефон із картками було втрачено під час бою.

Однак працівник банку відмовився видати картку, пояснивши це тим, що клієнт не може самостійно тримати її біля обличчя для фото, а передача картки іншій особі «заборонена правилами». Натомість ветерану запропонували оформити довіреність на ім’я медичного куратора.

Реакція суспільства і НБУ

Ситуація викликала значний суспільний резонанс. Олена Толкачова публічно заявила, що у цьому випадку формальні процедури були поставлені вище за людяність.

«Проявили людяність? Шукали рішення? Ні. Процедури виявилися важливішими за людину, яка за них воювала», — написала вона.

На інцидент також відреагував голова Національного банку України Андрій Пишний. Він заявив, що така ситуація є неприйнятною, і пообіцяв особисто долучитися до її вирішення.

«Висновки будуть, реакція буде, а подібного — не буде. Я особисто доставлю картку разом із вибаченням», — наголосив Пишний.

Реакція ПриватБанку

У банку заявили, що ситуація є неприпустимою, а всі обставини події наразі з’ясовуються. Також ПриватБанк пообіцяв особисто доставити клієнту всі необхідні банківські картки у найкоротші терміни.

«Ми щиро шкодуємо, що сталася така ситуація, та проведемо внутрішню роботу, щоб унеможливити подібні випадки у майбутньому», — зазначили у ПриватБанку.

Дзвенислава Карплюк
Редактор

Читають зараз