Скляний фасад вщент: ракета рф вдарила по головному офісу АТБ
18 Квітня 13:19
ФОТО
Уранці 18 квітня 2025 року російські війська здійснили ракетну атаку на Дніпро, внаслідок чого пошкоджень зазнали кілька цивільних об’єктів, серед яких – новий офіс корпорації АТБ, повідомляє «Комерсант Український» із посиланням на допис у Facebook члена ради директорів корпорації Бориса Маркова.
“Від вибухової хвилі дуже сильно пошкоджено наш новий офіс.На щастя ніхто не постраждав. Офіс, який став нашою гордістю та впізнаваним обличчям компанії, новим сучасним та комфортним місцем праці для багатьох наших співробітників”,- написав Марков.

Новий офісний центр корпорації АТБ, відкритий у 2024 році, зазнав значних пошкоджень. Вибуховою хвилею було зруйновано скляний фасад будівлі.
Крім того, Марков висловив впевненість у відновленні будівлі та продовженні роботи.
“Ми впораємся. Відбудуємо, полагодимо та продовжимо працювати. Величезні слова вдячності силам ППО Дніпра та усім оборонцям за захист нашого неба!Якби не їх надвідважна та надмужня робота наслідки були б геть інші“, – додав член ради директорів корпорації АТБ.

Інші пошкоджені об’єкти
Крім офісу АТБ, під час атаки було пошкоджено фітнес-центр та готель. У фітнес-центрі вибуховою хвилею було зруйновано тренажери та інше обладнання. Готель також зазнав пошкоджень, однак деталі наразі не уточнюються. Усі об’єкти були порожніми на момент обстрілу, тому обійшлося без постраждалих.
Реакція влади
Голова Дніпропетровської обласної військової адміністрації Сергій Лисак повідомив, що внаслідок атаки також було пошкоджено приватні будинки та теплиці в Дніпровському районі.
Контекст
Цей обстріл – частина серії атак на цивільну інфраструктуру України. Лише за останні тижні в Дніпрі було зафіксовано кілька подібних інцидентів, зокрема пошкодження складу корпорації “Біосфера” та готелю “Асторія”.
Як АТБ стане українським Lidl: співвласник мережі презентував амбітний план розширення
Найбільший український ритейлер, корпорація АТБ, оголосила амбітні плани щодо розширення своєї мережі до 5 000 магазинів. Це майже у 3,5 раза більше, ніж нині, адже станом на початок 2025 року мережа налічує близько 1 300 торгових точок.
АТБ не просто збільшує кількість точок продажу — компанія активно переглядає підходи до їхнього розміщення. Пріоритетом стають міста з населенням від 10 000 осіб.
Крім того, компанія почала відкривати магазини біля виїздів із міст і в невеликих населених пунктах, де ще кілька років тому великі ритейлери не були присутні.У 2025 році корпорація планує відкрити 80 нових магазинів і придбати ще 100 об’єктів нерухомості під майбутні торгівельні точки. Це частина довгострокового плану, який враховує економічну ситуацію, конкуренцію та логістику.
Масштабне розширення означає більшу доступність товарів першої потреби для мільйонів українців, особливо в регіонах, де раніше вибір магазинів був обмежений. Завдяки централізованій логістиці, власному імпорту та контролю за виробництвом власних торгових марок, компанія утримує одні з найнижчих цін на ринку.
Читайте нас у Telegram: головні новини коротко