“TЕLEGRAM ВІЙНИ в Україні”: анонсуємо учасників Дискусійної панелі III — “Мовчати не можна говорити”

24 Листопада 2024 14:01
АНОНС

Захід від видання Комерсант український https://www.komersant.info/ на тему “TЕLEGRAM ВІЙНИ в Україні: Як пережити кібербулінг та зберегти компанію. Історії бізнесу та позиція держави” відбудеться у Києві 29 листопада о 14.00 у  IQ Business Center. 


Презентуємо учасників Дискусійної панелі III: “ Мовчати не можна говорити”

  • Олена Дерев’янко –  со-founder і партнер Агенції PR-Service, віце-президент Української PR-Ліги, д-р екон. наук, професор
  • Максим Цап – Head of Telegram Department в агентстві Netpeak Ukraine
  • Олена Зубарєва – Директорка зі стратегічних комунікацій і розвитку корпорації TERWIN та благодійного фонду Руслана Шостака
  • Марина Томко – експерт з комунікацій
  • Дарʼя Сухенко – співзасновниця та креативна директорка комунікаційної агенції Trembita PR

Загалом захід передбачає три панелі: 

  • Дискусійна панель I:  Кібербулінг – досвід бізнесу;
  • Дискусійна панель II:  Позиція держави або чому Telegram-тиск став нормою
  • Дискусійна панель III:  Мовчати не можна говорити


Спікерами панелей стануть представники бізнесу, які пережили досвід кібербулінгу, представники правоохоронних органів та профільних державних органів влади, представники Telegram-медіа, юристи, медіаексперти, комунікаційники.


Наша мета:

  • Почути різні точки зору на проблему появи такого явища як Telegram-тиск в медійному просторі України
  • Зрозуміти, чому та хто «замовляють таку послугу» без жодних наслідків
  • Проаналізувати досвід бізнесу та піарників, які відверто розкажуть про головні небезпеки та слабкі сторони авторів Telegram-атак
  • Напрацювати універсальний алгоритм протистояння такому явищу
  • З’ясувати, як правильно відновлювати репутацію бізнесу


Запрошуємо всіх бажаючих до участі у заході.


Придбати квитки можна за посиланням.


Прибуток з продажу квитків буде перерахований у  Благодійний фонд KOLO, який допомагає нашим захисникам на передній лінії фронту здобувати технологічну перевагу. 


Партнери заходу: природна мінеральна вода «Моршинська», IQ – бізнес-центр, академічний театр «Київ Модерн-балет».

Медіапартнери: інтернет-видання Апостроф, Delo.ua, Ділова Столиця, ДЕПО, MMR – Marketing Media Review.

Марина Максенко
Редактор

Читають зараз