“TЕLEGRAM ВІЙНИ в Україні”: анонсуємо учасників Дискусійної панелі III — “Мовчати не можна говорити”
24 Листопада 2024 14:01
Захід від видання Комерсант український на тему “TЕLEGRAM ВІЙНИ в Україні: Як пережити кібербулінг та зберегти компанію. Історії бізнесу та позиція держави” відбудеться у Києві 29 листопада о 14.00 у IQ Business Center.
Презентуємо учасників Дискусійної панелі III: “ Мовчати не можна говорити”
- Олена Дерев’янко – со-founder і партнер Агенції PR-Service, віце-президент Української PR-Ліги, д-р екон. наук, професор
- Максим Цап – Head of Telegram Department в агентстві Netpeak Ukraine
- Олена Зубарєва – Директорка зі стратегічних комунікацій і розвитку корпорації TERWIN та благодійного фонду Руслана Шостака
- Марина Томко – експерт з комунікацій
- Дарʼя Сухенко – співзасновниця та креативна директорка комунікаційної агенції Trembita PR

Загалом захід передбачає три панелі:
- Дискусійна панель I: Кібербулінг – досвід бізнесу;
- Дискусійна панель II: Позиція держави або чому Telegram-тиск став нормою
- Дискусійна панель III: Мовчати не можна говорити
Спікерами панелей стануть представники бізнесу, які пережили досвід кібербулінгу, представники правоохоронних органів та профільних державних органів влади, представники Telegram-медіа, юристи, медіаексперти, комунікаційники.
Наша мета:
- Почути різні точки зору на проблему появи такого явища як Telegram-тиск в медійному просторі України
- Зрозуміти, чому та хто «замовляють таку послугу» без жодних наслідків
- Проаналізувати досвід бізнесу та піарників, які відверто розкажуть про головні небезпеки та слабкі сторони авторів Telegram-атак
- Напрацювати універсальний алгоритм протистояння такому явищу
- З’ясувати, як правильно відновлювати репутацію бізнесу
Запрошуємо всіх бажаючих до участі у заході.
Придбати квитки можна за посиланням.
Прибуток з продажу квитків буде перерахований у Благодійний фонд KOLO, який допомагає нашим захисникам на передній лінії фронту здобувати технологічну перевагу.
Партнери заходу: природна мінеральна вода «Моршинська», IQ – бізнес-центр, академічний театр «Київ Модерн-балет».
Медіапартнери: інтернет-видання Апостроф, Delo.ua, Ділова Столиця, ДЕПО, MMR – Marketing Media Review.