Українці обирають доступне: чому зростає попит на вживані дизельні авто

14 Листопада 18:37

Український автомобільний ринок демонструє помірне, але показове відновлення: у жовтні 2025 року автопарк країни поповнили 6 тисяч дизельних авто, що на 6% більше, ніж у той самий період минулого року. Про це свідчать дані асоціації «Укравтопром», передає «Комерсант Український».

Українці все частіше обирають уживані автомобілі

Структура ринку повторює тенденцію останніх років: українці все частіше обирають уживані автомобілі з-за кордону, тоді як продажі нових машин просідають.

  • 1,4 тис. нових дизельних авто — на 6% менше, ніж торік.
  • 4,6 тис. уживаних дизельних авто — на 10% більше.

Така динаміка свідчить про еластичний попит: споживачі переключаються на доступніші сегменти ринку, зважаючи на зростання вартості нових авто та обмежені доходи домогосподарств.

Лідери серед нових авто

Попри падіння сегмента, дизельні моделі позашляховиків і кросоверів залишаються у фаворі:

  1. RENAULT Duster — 281 од.
  2. TOYOTA Land Cruiser Prado — 218 од.
  3. VOLKSWAGEN Touareg — 160 од.
  4. KGM Musso Grand — 131 од.
  5. SKODA Kodiaq — 89 од.

Такі результати демонструють стійкий запит на автомобілі з підвищеною прохідністю та великим ресурсом — ознаку зміни інфраструктурних звичок та безпекових пріоритетів під час війни.

Рейтинги на вторинному ринку

Вживані дизельні авто вкотре показали ширший модельний спектр. Найпопулярніші — масові європейські моделі:

  1. RENAULT Megane — 376 од.
  2. NISSAN Qashqai — 319 од.
  3. SKODA Octavia — 275 од.
  4. VOLKSWAGEN Passat — 259 од.
  5. VOLKSWAGEN Golf — 168 од.

Це моделі, які традиційно поєднують економічність, простоту обслуговування та доступність на вторинних ринках ЄС.

Попередні місяці й загальна динаміка

У вересні український ринок демонстрував іншу траєкторію: тоді зареєстрували 5,2 тис. дизельних авто, що було на 10% менше, ніж рік тому.

Жовтневий результат свідчить про частковий відкат після сезонного спаду та про стабільний інтерес до дизельного сегмента на тлі обмежених можливостей для купівлі нових авто.

Марина Максенко
Редактор

Читають зараз