В Україні стартувала реєстрація електронних кабінетів вступників
1 Липня 17:52
Відсьогодні, 1 липня, відкрито реєстрацію електронних кабінетів для вступу до закладів вищої, фахової передвищої та професійної освіти. Через ці кабінети вступники подаватимуть заяви на вступ.
Про це повідомляє Кабінет Міністрів України, передає «Комерсант Український».
Для створення кабінету необхідно:
- електронна пошта, до якої є доступ (використовуватиметься як логін);
- придуманий пароль;
- серія та номер документа про здобуту освіту (основа для вступу);
- дані сертифіката НМТ або екзаменаційного листка (ЄВІ/ЄФВВ/ЄВВ): номер, PIN-код і рік отримання;
- у разі відсутності сертифіката — дані документа, що посвідчує особу, або РНОКПП (ідентифікаційний код).
Після введення інформації на пошту прийде лист з посиланням для активації кабінету. За ним потрібно перейти протягом 15 хвилин — інакше реєстрацію доведеться починати заново.
Важливо:
- Реєстрація триватиме до 20 жовтня 2025 року.
- Система може бути перевантаженою у перші дні через великий наплив користувачів.
- Якщо ви створювали кабінет у попередні роки — потрібно зареєструвати новий, старі акаунти анульовано.
Після активації в кабінеті потрібно:
- додати контактні номери;
- завантажити фото (не селфі, розмір до 1 Мб);
- за потреби — додати додаткові сертифікати або документи про освіту.
Уточнити терміни подання заяв для вашої освітньої траєкторії можна на сайті ЄДЕБО.