“Відповідаю так, як до мене звертаються”, –Смілянський прокоментував скандал із матюками
4 Вересня 13:41
ЕКСКЛЮЗИВ
У мережі розгорілася справжня дискусія довкола стилю спілкування генерального директора Укрпошти Ігоря Смілянського. Першопричиною стало обурення користувачів щодо можливого тиску керівництва поштової служби на своїх співробітників через недовиконання норм з оформлення підписок на періодичні видання, повідомляє «Комерсант Український».
Відповідний коментар у не дуже дружньому тоні написав один із користувачів соцмережі Х ще наприкінці 2024 року. Смілянський у своїй відповіді теж доволі саркастично наголосив, що фокусуватися варто не лише на питаннях передплати, але й на інших серйозних проблемах галузі, особливо на збоях у системі доставки пенсійних виплат.

Уже в свіжому коментарі один з учасників дискусії закинув очільнику Укрпошти “відірваність від реальності” і запропонував перейти від послуг передплати до організації перерахування пенсій безпосередньо на банківські картки громадян. При цьому виразів користувач соцмережі особливо не підбирав, написавши дуже грубий коментар.
Смілянський у відповідь теж не стримався з лексикою. Він пояснив, що значна частина сільських населених пунктів та територій поблизу лінії фронту залишається без банківської інфраструктури та банкоматів, що ускладнює доступ до фінансових послуг для мешканців, особливо для людей з обмеженими можливостями. При цьому керівник Укрпошти використав нецензурне слово на адресу автора коментаря, назвавши його “муд*ком”. З цензурних означень користувач отримав від гендиректора Укрпошти статус “довбня відірваного від реальності”.

Дивіться нас у YouTube: важливі теми – без цензури
«Відповідаю в тому ж тоні, в якому звертаються до мене»
Скріншоти з коментарями Смілянського опублікував популярний блогер Сергій Стерненко, тож це викликало жваве обговорення і широкий резонанс у мережі, адже чимало користувачів вважають, що державний чиновник не повинен дозволяти собі такі речі по відношенню до громадян. «Комерсант Український» зв’язався з гендиректором Укрпошти Ігором Смілянським і попросив його прокоментувати ситуацію з перших уст.
Чиновник розповів, що стало передісторією конфлікту.
«Це історія десь 6-місячної давнини. У нас 30 тисяч працівників, кожного дня щось відбувається. Йшлося про начальницю відділення, яка звільнилася і мала компенсувати певні речі. Її син написав пост, а я відповів, що навпаки хотів би захистити її репутацію і не висвітлювати «брудну білизну». У неї були порушення, які встановив Пенсійний фонд України. Там питання навіть не 18 тисяч, а близько 8. Працівниця відшкодувала кошти – у нас це нормальна політика»,
– пояснив Смілянський.
Він також відреагував на зауваження з боку користувачів соцмережі Х щодо тону спілкування з підписниками.
«На «Х» багато людей, які там самовиражаються, скажімо так. Компенсують свої психологічні проблеми тим, що матюками обкладають публічних осіб. І розраховують, що публічні особи мають їм як відповідати? Чемно, стандартно і таке інше. Ми відповідали всім, чемно і стандартно, і що? Ніхто не звертав уваги”,
– розповів гендиректор Укрпошти і додав, що він натомість дотримується іншої позиції.
“У мене досить проста політика. Я відповідаю рівно в тому ж тоні, в якому до мене звернулась людина. До мене звернулася людина – обклала матюками. Я відповідаю рівно в тому ж самому тоні.
Я вважаю, що люди мають отримувати те, що вони заслуговують. Тому, історія «підставити другу щоку» – це не про мене»,
– наголосив він.
Крім того, Смілянський зазначив, що особисто веде комунікацію у соцмережах.
«Так, Трамп сам пише у соцмережах і я сам пишу. Бо треба бути ближчим до людей»,
– розповів гендиректор Укрпошти ексклюзивно .
Читайте нас у Telegram: головні новини коротко