Яна Глинянська: інтерес інвесторів та девелоперів до Буковеля порівняно з 2022 роком зростає
17 Жовтня 07:32
Буковель залишається преміальним туристичним напрямом, однак потребує стратегічного підходу до розвитку. Про це заявила директорка з інвестицій і розвитку компанії Maestro Hotel Management Яна Глинянська під час бізнес-дискусії “Буковель як “магніт інвестицій”: чи не рушив вже останній потяг?” від «Комерсант Український»
За словами Яни Глинянської, інтерес інвесторів та девелоперів до Буковеля порівняно з 2022 роком зростає, і ця тенденція триватиме надалі.
Вона підкреслила, що ринок став стабільнішим, а девелопери дедалі частіше залучають професійних управлінців для створення якісних і концептуальних готельно-туристичних продуктів.
“Якщо раніше інвестори задовольнялись лише ліжком і спа-зоною, сьогодні проєкти стають концептуальнішими, з бізнес-планами, гарантіями доходу та унікальною історією”, – пояснила вона.
Однак, як зазначила Глинянська, не всі проєкти однаково якісні. Іноді вони шкодять репутації курорту, тому важливо визначити справжню мету девелопменту:
- чи будувати, щоб просто продати квадратні метри, чи для того, щоб створити довготривалий якісний продукт, цікавий туристам і прибутковий для всіх сторін.

Maestro Hotel Management управляє в Буковелі не значною кількістю об’єктів (така політика компанії), прискіпливо обираючи кожен з них. Наразі усі ці проєкти в регіоні – це готелі 4–5 зірки. Іще один проєкт, який Maestro Hotel Management, бере в управління – новий Forrest Resort & SPA, що стане апарт-готелем міжнародного рівня, площею понад 42 тис. кв. метрів.
Як писав «Комерсант Український», експерти, інвестори та гравці ринку під час бізнес-дискусії “Буковель як “магніт інвестицій”: чи не рушив вже останній потяг?” розповіли куди вкладати гроші в Карпатах.