«Землячки» та «Аврора» запустили новорічну кампанію на підтримку захисниць
10 Грудня 2024 12:37
Громадська організація «Землячки», що забезпечує жінок-військовослужбовиць в Силах оборони України якісним базовим спорядженням і виконує сотні індивідуальних запитів для захисниць на передових позиціях, та мережа мультимаркетів «Аврора» втретє оголошують старт новорічної кампанії «Даруй тепло, даруючи свято». З 9 грудня українці матимуть змогу не лише створити затишок у своїх оселях, а й долучитися до допомоги жінкам у Силах оборони України, повідомляє «Комерсант Український»
Історія, яка звучить
Центральною частиною цьогорічної кампанії є мелодія «Щедрика» — символа єдності, тепла і незламності, який об’єднує покоління та передає зв’язок між минулим і сьогоденням.

У проморолику, створеному в рамках кампанії, пісня стає мостом між дитинством і сьогоденням головної героїні — бойової медикині Інни Короленко з позивним «Корольок». Динамічні кадри демонструють глядачам теплу атмосферу її дитинства, яку наповнював спів «Щедрика», та її життя на фронті, де ця ж мелодія тепер звучить як оберіг і джерело сили.

«Щедрик» нагадує: навіть у найтемніші часи ми можемо знайти силу у своїх традиціях.
«Коли лунає «Щедрик», я згадую своє дитинство. Це мій зв’язок із домом і рідними. А зараз ця пісня дає сили й нагадує: за нашими спинами стоїть ціла країна. Дякую кожному, хто долучається до цієї ініціативи — ваші дії гріють у буквальному сенсі», – каже Інна.


ГО «Землячки», яка вже кілька років займається підтримкою жінок-військовослужбовиць, закликає долучатися до ініціативи.
«Коли ми говоримо про жінок-військовослужбовиць, ми говоримо про тих, хто щодня руйнує стереотипи, показуючи неймовірну силу та стійкість. Кампанія «Даруй тепло, даруючи свято» — це спосіб для кожного українця сказати: ми бачимо вас, ми вдячні вам, ми разом із вами. Разом із «Авророю» ми даємо не просто форму чи тепло, а віру в те, що навіть у найважчі часи кожна наша дія має значення», — зазначає співзасновниця ГО «Землячки» Ксенія Драганюк.
Як це працює?
У рамках акції «Аврора» передає 5% від продажів усіх новорічних товарів на потреби жінок-військовослужбовиць. Усі зібрані кошти будуть спрямовані на пошиття зимової форми. Кампанія має на меті не лише забезпечити матеріальну підтримку, а й нагадати українцям про важливість єднання та збереження традицій навіть у найскладніші часи.
«Ми раді бути частиною цього проєкту, адже для нас важливо не лише створювати святковий настрій для покупців, а й підтримувати наших захисників. «Аврора» вже втретє долучається до збору на зимову форму захисницям, бо надзвичайно важливо забезпечити теплом та комфортом тих, хто на передовій» – говорить Роман Сівковський, директор з маркетингу мережі мультимаркетів «Аврора».
Купуйте новорічні товари в магазинах «Аврора» до 15 січня 2025 року та підтримуйте жінок-військовослужбовиць.
Зйомки відбулися за підтримки Сухопутних військ Збройних Сил України та компанії Blue and Yellow Production, які допомогли створити справжню, емоційну історію, засновану на реальних подіях. В колаборації з міжнародною агенцією стратегічних комунікацій COMMSX.
У відео взяли участь справжні військові та бойові медики, які щодня захищають нашу країну на передовій. Це не лише герої сюжету, але й реальні герої, які стоять на захисті нашого миру та майбутнього.
Про ГО «Землячки»
ГО «Землячки» забезпечує жінок-військовослужбовиць в Силах оборони України якісним базовим спорядженням і виконує сотні індивідуальних запитів для жінок на передових позиціях з березня 2022 року. Організація також надає психологічну підтримку та реабілітацію для захисниць і ветеранок, а ще популяризує культуру «жінка-військова» в Україні та світі, розповідаючи про жінок на фронті.
Станом на листопад 2024 року ГО «Землячки» закрили понад 25 000 індивідуальних запитів на загальну суму понад 215 млн грн.
Про мережу мультимаркетів «Аврора»
Мережа мультимаркетів «Аврора» – українська компанія з прямими іноземними інвестиціями від фонду Horizon Capital, яка є лідером на ринку України серед магазинів формату “one dollar store”. Мережа динамічно розвивається та розширюється як в Україні, так і за кордоном, налічуючи на сьогодні понад 1 600 магазинів на території України та понад 25 магазинів у Румунії.