Жінки-підприємниці назвали 7 несподіваних складових для успіху стартапу в Україні: мотивуючі підсумки спецпроєкту К «МамаБренду»

13 Травня 2024 11:38
МАМА БРЕНДУ

До Дня матері «Комерсант Український» провів інформаційно-мотивуючий захід «МамаБренду».

Тренерка з йоги, виробник крафтового сиру, засновниця відомого українського бренду одягу, власниця агенції з організації івентів, адвокатка, акторка шоу «Мамахихотала», засновниця бренду «Shovkovo» та художниця і креативна директорка Salateira – 7 жінок-героїнь проєкту розповіли свої секрети успіху як в житті, так і в бізнесі.

Героїнь обʼєднує впевненість у собі та відкритість до світу.

Історію про те як дитяча мрія може стає мотиватором для досягнення успіху розповіла Ольга Просянюк, керуюча парнертка юридичної компанії AVER LEX.

«Третій клас, урок праці. Ви ж памʼятаєте, вчителі завжди питають про те, ким ми хочемо стати, коли виростемо. Так от, я вже тоді казала, що буду самим відомим в Україні адвокатом. Вчителька була в шоці, питала навіть де я таке слово почула – адвокат і пропонувала змінити плани. Але ні. З самого дитинства я вирішила своє майбутнє і впевнено крокувала до своєї мрії!»,

– розповіла Ольга Просянюк.

Натомість Тетяна Дядечко, яка варить крафтовий сир, наголосила, що її рушійна сила – це віра друзів!

«Перші дегустації свого сиру я проводила для друзів. І вони звичайно сильно підтримували, казали вау, як це можна вдома на кухні зробити? Це звичайно сильно мотивувало. Те, що є зараз – за це велика вдячність моїм друзям»,

– поділилася своєю історією Тетяна Дядечко.

Акторка шоу «Мамахихотала», засновниця бренду «Shovkovo» Анна Гресь вважає, що краще зробити хоч якось, аніж ніяк.

«Хай ви хоч щось зробите, у вас можливо не вийде, але ви будете знати, що у вас це не вийшло. І ви перестанете про це думати. Краще зробити хоч якось, аніж ніяк!»,

– вважає Анна Гресь.

Ірина Добруцька, художниця та креативна директорка Salateira вважає, що почуття страху не має зупиняти людей від втілення їх мрій.

«Як я втратила страх? Я весь час експериментувала, не боялася після всіх криз, до прикладу кризи у 2008 році, починати все заново. Я зрозуміла одне – можна вижити, головне все пережити емоційно, пропрацювати і далі робити свою справу»,

– розповіла Ірина Добруцька.

У свою чергу засновниця відомого українського бренду одягу Vika Adamskа Вікторія Адамська поділилася своїми успіхами як поєднувати материнство та бізнес.

«Такий існує міф, що ти або мама, або бізнес-леді, начебто поєднати це неможливо. Так от, хочу сказати, що абсолютно все можна поєднати. З появою дітей у жінки відкриваються нові суперсили!»,

– вважає Віка Адамська.

Тим часом тренерка з йоги Яна Коротєєва наполягає, що гроші для популяризації свого бренду – не головне.

«Мій бізнес онлайн почав розвиватися сам собою, я ніяких жодних матеріальних вкладень не робила. Тому що хочу сказати – якщо ви бажаєте почати вести свою інстаграм сторінку або іншу соцмережу – просто почніть! Люди тисячами підписуються до мене саме за цікавий контент»,

– наголосила Яна Коротєєва.

Про те, чи реально стати популярною та зробити свій бізнес впізнаваним за допомогою участі у шоу розповіла засновниця та власниця відомої агенції з організації івентів Kiwi Party Анна Яковлева.

«Перші 6 місяців великої війни наша команда займалася виключно волонтерством. Але гроші закінчувалися, людям потрібно було сплачувати зарплату, оренда за приміщення теж повернулася…І ми потроху почали рухатися. А потім мені запропонували знятися в проєкті «Супермама» і я погодилася, аби розказати про благодійність та про свій бізнес. Чим це закінчилося – розкажу далі»,

– поділилася своєю історією Анна Яковлева.

Бліцінтервʼю із героїнями спецпроєкту «МамаБренду» читайте на сайті Комерсант український «Комерсант Український».

Більше цікавих деталей про справи та ініціативи героїнь – в нашому Instagram

Матеріали проєкту:

Тренерка з йоги Яна Коротєєва: “Звичайній людині видається магією, що фізичні вправи так глибоко впливають на свідомість”

У крафтового виробника все має ґрунтуватися на любові до себе, своєї праці та свого продукту, – Тетяна Дядечко

Віка Адамська: “Жінки стали вкрай важливою рушійною силою в економіці країни”

Оля Цибульська: Обертайте життя навколо себе і в собі

Анна Яковлева: “Ворог хоче, аби ми впали в депресію і щоб наші діти не бачили свят”

Адвокатка Ольга Просянюк: Побудова кар’єри залежить не від гендерної приналежності, а від особистих характеристик

Анна Гресь про бізнес: «Коли ти робиш, як для себе або як для мами – все обов’язково вийде»

Ірина Добруцька, художниця та креативна директорка Salateira: «Мережевий ресторанний бізнес має бути простим, зрозумілим та недорогим в реалізації»

Дзвенислава Карплюк
Редактор

Читають зараз