Онлайн-сервіс: за що найчастіше платять українці – дослідження

17 Квітня 10:56

28% українців платять за онлайн-сервіси та планують це робити і надалі. Таким є один із результатів дослідження, проведеного компанією Rakuten Viber. По це повідомляє видання Dev.ua, інформує «Комерсант Український».

В опитуванні взяли участь понад 5000 респондентів, з них понад 50% віком до 45 років.

Було з’ясовано, що 28% учасників опитування платять за онлайн-сервіси та планують продовжувати, 13% – платили раніше, але припинили це робити, 59% не користуються платними сервісами й не мали такого досвіду раніше.

За що саме найчастіше платять українці

Учасники опитування могли обрати кілька варіантів і, як з’ясувалось, найчастіше українці платять за фільми та відео, ігри, музику та навчання:

Фільми та відео – 45%;

Ігри – 36%;

Музика – 35%;

Навчання – 30%;

Програми для роботи – 20%;

Книжки – 17%;

Інше (ваш варіант) – 16%;

Додатки для спілкування, месенджери – 15%;

Податки – 8%;

Знайомства – 7%.

Скільки готові платити українці за онлайн-сервіси

Що стосується витрат на платні сервіси серед тих, хто ними користується, то:

– 47% опитаних витрачають 100–400 грн на місяць,

– 29% витрачають понад 400 грн.

– 24% респондентів витрачають менше 100 грн.

В межах дослідження Rakuten Viber також було з’ясовано, що 53% українців ніколи не завантажували музику чи фільми з «піратських» сайтів і торентів. Натомість, 47% учасників опитування мали такий досвід.

У Rakuten Viber запитували українців не лише про онлайн-сервіси

Команда Rakuten Viber взагалі-то дуже полюбляє проводити різні опитування. Приміром, там вирішили дізнатися, як українці ставляться до дистанційної роботи.

Результати дослідження показали, що 24% респондентів віддають перевагу роботі вдома. Натомість 17% опитаних відзначають, що натрапляють на труднощі, працюючи в онлайні.

У Rakuten Viber також поцікавились: скільки часу користувачі “проводять у смартфоні” та як часто перевіряють новини й повідомлення у каналах. Опитування виявило, що 39% українців “проводять у смартфоні” 4-6 годин на день. Ще третина респондентів (35%) перебувають в онлайні лише 1-2 години, відзначаючи, що зайняті іншими справами. 26% опитаних проводять у мережі приблизно 2-4 години протягом дня.

Команда Rakuten Viber також вирішила з’ясувати, чи зверталися українці за психологічною допомогою упродовж останніх двох років. Результати опитування, проведеного на початку минулого року, показали, що тільки 9% українців зверталися за психологічною допомогою: 6% зазначили, що це їм допомогло, інші 3% – не відчули полегшення. Ще 6% респондентів збираються звернутись у майбутньому. Водночас переважна більшість опитаних не зверталися і не планують вдаватися до послуг спеціалістів: 39% з них не мають в цьому потреби, ще 11% зазначили, що це занадто дорого. 22% українців впоралися з емоційним навантаженням самостійно, не залучаючи спеціалістів. Решта респондентів (13%) не вірять у користь таких консультацій в цілому.

Василевич Сергій
Редактор

Читають зараз