Росіяни потрощили унікальні розписи вітрини магазину українських брендів “Всі. Свої”: деталі
14 Листопада 17:44
ФОТО
Через атаку безпілотниками вночі 14 листопада у Києві постраждав магазин українських брендів “Всі. Свої”. Про це повідомляє «Комерсант Український» із посиланням на офіційну сторінку магазину в Instagram.
У дописі йшлося про те, що вибухова хвиля пошкодила вікна шоуруму, що розташований за адресою Хрещатик, 27.
Але ми вже відновлюємо вітрини та продовжуємо робити те, що любимо найбільше — підтримувати українське, — написали на сторінці “Всі. Свої” у соцмережі.
На світлинах, які прикріпили до допису, видно, що вибух потрощив вітрини з унікальними розписами за мотивами робіт майстрині з Київщини Ганни Собачко-Шостак. Її роботи свого часу експонувалися в Парижі, Нью-Йорку, Дрездені, Берліні, а Анрі Матісс відкрито захоплювався її мистецтвом.



Візуальну інтерпретацію робіт наївної мисткині створила та втілила в життя на початку листопада сучасна художниця Юлія Дідевич разом із командою “Всі. Свої”. Її композиція має назву “Там, де квітнуть пісні” й символізує світ Ганни Собачко-Шостак, де кожен орнамент звучить як пісня, а фарби “розквітають” на площині.
У “Всі. Свої” пояснили: хочуть, аби магазин був не лише місцем покупок, а й простором знайомства з українським мистецтвом. Тому через вітрини команда регулярно розповідає про важливих українських митців, а також залучає сучасних художників, щоб показати зв’язок між традицією і сьогоденням.
Проєкт реалізували за підтримки Національного музею декоративного мистецтва України. Директорка музею Людмила Строкова тоді зазначила, що такі ініціативи допомагають переосмислювати творчість українських митців, роблять її доступнішою для широкої аудиторії й спонукають нове покоління вивчати декоративне мистецтво.



До оформлення також долучилися майстрині “Дикої квіткарні”, які створили квіткові інсталяції з локальних сухоцвітів фермерів Київщини. Інсталяція мала радувати киян та гостей столиці до 16 грудня 2025 року.
Понад 250 українських брендів під одним дахом: історія та місія “Всі. Свої”
Платформа “Всі. Свої” — це найбільший майданчик українських брендів, створений у 2015 році Ганною Луковкіною. Проєкт виріс із форматів маркетів і зберіг шість основних напрямів: одяг і взуття, товари для дому та декору, кераміку, гастрономію, дитячі товари, прикраси та подарунки.
У 2024 році, з приходом нового СЕО ритейлу Артема Федосова, платформа оновила пул представлених брендів, змінила формат офлайн-просторів, посилила колаборації з українськими митцями та зробила акцент на міжнародному представленні локальних виробників. Влітку 2024 року команда “Всі. Свої” показала понад 2000 позицій від українських брендів у Франції під час Олімпійських ігор. Головна місія платформи – демонструвати якість українського виробництва і популяризувати локальну культуру. Зараз екосистема включає маркети, офлайн-магазини та онлайн-маркетплейс, загалом представлені понад 250 брендів.
Дивіться нас у YouTube: важливі теми – без цензури
Спільно зі студією «Дім Майстерня» улітку 2024 року «Всі. Свої» організували серію незалежних інсталяцій сучасних українських митців і майстрів, які працюють не лише з формою, а й зі змістом, закладаючи в об’єкти ідеї та смисли.
Мережа офлайн-просторів “Всі. Свої” зараз включає флагманський магазин на вул. Хрещатик, 27; простір українських брендів у ТРЦ Respublika Park (Кільцева дорога, 1, вхід 4); магазини в ТРЦ Lavina Mall (вул. Берковецька, 6Д) і ТРЦ Blockbuster Mall (просп. Степана Бандери, 36).
Читайте нас в Telegram: важливі теми – без цензури